Integrar en un esdeveniment l’àmplia varietat d’actors i disciplines del món de la ceràmica. Apel·lar gràficament a un sector heterogeni per representar-lo
Identitat Corporativa
Terracotta Biennal
En un marc de col·laboració entre diferents capitals europees de la ceràmica, Terracotta Biennal, es vol posicionar com l’esdeveniment clau del món de la ceràmica al sud d’Europa. Per aconseguir aquest objectiu, necessita una marca capaç de destacar i al mateix temps representar l’àmplia varietat d’actors i disciplines dins d’aquest sector (ceràmica industrial, artesanal, d’autor, artística, ceràmica 3D).
Per fer-ho partim del denominador comú en tots els tipus de ceràmica, l’enfornat, la imatge de l’interior del forn amb les diferents peces apilades ens vincula des de la gran indústria al petit taller de ceramista artesanal. Partint d’aquest concepte creem un logotip en el qual les diferents peces s’apilen per crear una tipografia específica. Extrapolem aquest concepte a les aplicacions, jugant amb una àmplia varietat de formes abstractes que ens suggereixen diferents elements ceràmics.